رایانه چینی Unicorn Yitu دور C+ را با 200 میلیون دلار می بندد

رایانه چینی Unicorn Yitu دور C+ را با 200 میلیون دلار می بندد

شرکت چینی بینایی رایانه اییتو امروز اعلام کرد که در سرمایه گذاری C+ خود ، 200 میلیون دلار آمریکا با سرمایه گذاری GC Capital ، ICBC International و SPDB International تأمین کرده است.

تاسیس شد در سال 2012 ، ییتو بودجه اولیه خود را از Sequoia Capital China در آگوست 2013 دریافت کرد. در سال 2015 ییتو دور A را به رهبری Gaorong Capital به پایان رساند و در ژوئن 2016 دور B خود را با سرمایه گذاری های هدایت شده توسط YF Capital به پایان رساند. دور C ییتو 380 میلیون دلار آمریکا به رهبری Sequoia Capital China و YF Capital به دست آورد.

Yitu به دلیل فناوری بینایی رایانه ای خود مشهور است. این شرکت زمانی خبرساز شد که فناوری آن به پلیس محلی در سوژو کمک کرد تا در عرض ده دقیقه یک فیلم سارق و وسیله نقلیه را از طریق ویدئوهای نظارتی ردیابی کند. در کنار کار در زمینه امنیت ، Yitu همچنین با موفقیت از فناوری خود در امور مالی و مراقبت های بهداشتی استفاده کرده است. این شرکت بیش از 12000 دستگاه خودپرداز چینی را ارتقا داد تا کاربران بتوانند از طریق فناوری تشخیص چهره به حساب های بانکی خود دسترسی پیدا کنند. و یک پلت فرم تصویربرداری پزشکی با قابلیت یادگیری عمیق برای تشخیص سرطان ریه ایجاد کرد که بتواند ندول های ریه را به طور دقیق و کارآمد شناسایی کند. دور B) Yitu یکی از چهار شاخ تک شاخ هوش مصنوعی چین به همراه Face ++ ، Cloudwalk و SenseTime است. این رقابت همچنین از نظر بودجه نیز خوب عمل کرده است: Face ++ در دور C خود در اکتبر گذشته 460 میلیون دلار ، Cloudwalk در نوبت گذشته 500 میلیون دلار در دور B خود کسب کرد ، در حالی که SenseTime دور C+ خود را ماه گذشته با 620 میلیون دلار آمریکا بست. هر چهار اسب شاخدار بر روی بینایی کامپیوتر با برنامه های مشابه ، از جمله تشخیص چهره برای امنیت تمرکز می کنند.

نویسنده: الکس چن | ویراستاران: Michael Sarazen

برای دریافت اخبار فناوری ، بررسی و تجزیه و تحلیل بصیرت اینجا را مشترک شوید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد