ایالات متحده برای علوم رایانه

ایالات متحده برای علوم رایانه

سیاست های 44 ایالت CS را به کلاس درس می آورد

رایانه به سرعت به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است و همه چیز را از نحوه زندگی ، نحوه کار و نحوه تعامل با یکدیگر تغییر می دهد. به عنوان یک کاتالیزور تغییر اجتماعی و منبع شماره یک دستمزد جدید در اقتصاد ما با بیش از 500000 شغل محاسبات باز در سراسر کشور ، چرا مدارس ایالات متحده فرصت یادگیری علوم کامپیوتر را به دانش آموزان ما نمی دهند؟

ما کمی تحقیق کرده ایم و مشتاق هستیم گزارش ملی جدید خود را درباره وضعیت آموزش و سیاست علوم رایانه و اولین نگاه به داده های سطح مدرسه در مورد در دسترس بودن علوم کامپیوتر در دبیرستان ها به اشتراک بگذاریم.

علوم رایانه یکی از معدود موضوعات سیاستی است که می تواند هم نیازهای آموزشی اساسی و هم نیازهای توسعه نیروی کار را برای نیروی کار آینده دولت برطرف کند. از روز اول ، ماموریت Code.org این بود که چگونه می توانیم به همه دانش آموزان سراسر کشور برای یادگیری این موضوع اساسی دسترسی دهیم. و هنگامی که ائتلاف حمایت از Code.org در سال 2013 کار خود را آغاز کرد ، فقط 14 ایالت به علاوه واشنگتن دی سی حداقل یکی از نه سیاست را برای اهمیت آموزش علوم کامپیوتر در نظر گرفته بودند. این سیاست ها شامل بودجه دولتی برای یادگیری حرفه ای معلمان علوم کامپیوتر ، ملزم شدن همه مدارس به ارائه علوم کامپیوتر و ایجاد استانداردهای علوم رایانه K-12 می شود.

از طریق کار فوق العاده شرکای سراسر کشور و حمایت گسترده دو حزبی رهبران ایالتی و ملی ، 44 ایالت یک یا چند مورد را تصویب کرده اند این سیاست ها و از آخرین گزارش در سال 2017 ، 33 ایالت قوانین و مقررات جدیدی را برای گسترش دسترسی به علوم رایانه K-12 تصویب کرده اند.

اما ما دریافتیم که در 24 ایالت ، تنها 35٪ از دبیرستان های آمریکا علوم کامپیوتر ارائه می دهند. دانش آموزان سیاه پوست و اسپانیایی زبان ، دانش آموزانی که از ناهار رایگان و کم هزینه استفاده می کنند و دانش آموزان مناطق روستایی کمتر به مدرسه ای می روند که به این موضوع مهم دسترسی داشته باشد.

س bigال بزرگی که پرسیده ایم این است که آیا این کارها را انجام دهید سیاست ها به این معنی است که دانش آموزان بیشتری به علوم رایانه K-12 دسترسی دارند؟ در ایالت هایی که بیشتر از این 9 سیاست را تصویب کرده اند ، درصد بیشتری از مدارس به دانش آموزان امکان دسترسی به علوم رایانه K-12 را می دهند!

دولتها باید هر نه این سیاستهای آموزشی را تصویب یا گسترش دهند تا برای همه دانش آموزان فرصت ایجاد کند و دولتهایی که برخی یا بسیاری از این ایده ها را اتخاذ کرده اند باید ادامه دهند تمرکز بر اجرا ما باید به هر دانش آموزی ابزارها و منابع لازم را برای موفقیت بدون توجه به محل زندگی ، نژاد/قومیت ، جنسیت یا وضعیت اقتصادی اجتماعی ارائه دهیم.

"کلاس های علوم رایانه مهارتهای اساسی را که در اقتصاد دیجیتال مورد نیاز است ، فراهم می کند. برد اسمیت ، رئیس مایکروسافت ، گفت: از تولید تا بازاریابی و فراتر از آن. "پیشرفت امروز ارزش تجلیل دارد اما این کار هنوز به پایان نرسیده است. ما امیدواریم که هر ایالت تا پایان سال قوانینی را تصویب کند تا اطمینان حاصل شود که همه دانش آموزان ، فارغ از سابقه وی ، می توانند کد نویسی را بیاموزند. باید به آمادگی دانش آموزان خود کمک کنندبرای آینده! برای سومین سال پیاپی ، انجمن سیاست گذاری دولتی که توسط Code.org و انجمن معلمان علوم رایانه (CSTA) میزبانی می شود ، رهبران ایالتی و ملی متعهد به آموزش علوم کامپیوتر K-12 را گرد هم آورده است تا بیاموزد که چگونه می توانند این 9 جک باسکین ، مدیر اجرایی CSTA.

"ائتلاف حمایتی Code.org یکی از بزرگترین جنبش های دو حزبی را برای تغییر در کل سیستم آموزشی ما رهبری می کند و 44 ایالت سیاست هایی را برای حمایت از گسترش دسترسی به علوم رایانه K-12 اتخاذ کرده اند. این گزارش نشان می دهد که دستور کار سیاست ما در حال تحقق چشم انداز ائتلاف است مبنی بر اینکه هر دانش آموز باید فرصتی برای تحصیل در رشته کامپیوتر رایانه K-12 با کیفیت بالا در مدارس محلی خود داشته باشد. " کامرون ویلسون ، رئیس ائتلاف حمایت از Code.org.

بازکردن درها برای آموزش علوم رایانه K-12 برای پرداختن به مساوات ، نیروی کار و مسائل آموزشی به صورت دو حزبی بسیار مهم است. بیایید حمایت و شتابی را که برای این موضوع مهم دیده ایم ادامه دهیم!

نحوه گزارش وضعیت شما در گزارش کامل ما را مشاهده کنید.

پت یونگ پرادیت - مدیر ارشد علمی ، Code.org < /p>

جیک بسکین - مدیر اجرایی ، CSTA

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد