کشف آلوت ها

کشف آلوت ها

در دریا و پشت صحنه "آخرین ناشناخته"

در تابستان 2019 ، عکاس ایان شیو به زیست شناسان تحقیقاتی و خدمه کشتی در دریای آلاسکا پیوست. پناهگاه حیات وحش ملی در R /V Tiglax برای نگاهی داخلی به جزایر وسیع ، معمایی و دور افتاده آلوتیان. او با اولین مستند 60 دقیقه ای ویژه طبیعت ، "آخرین ناشناخته" ، تجربه و تحقیقات پناهگاه را برای مخاطبان گسترده تر به اشتراک می گذارد.

برخی از مواردی که شیو دید را ببینید و با چند مورد همراه شوید از ظواهر ستاره پناهگاه ، از جمله میلیون ها دزد ، مهر و موم خز خزدار ، آتشفشان های بخارپز ، بناهای یادبود جنگی و تیگلاکس یک نوع ، یک سکوی شناور 120 فوت برای علم.

پناهگاه ملی حیات وحش دریایی آلاسکا ، آلاسکا: زیست شناسان و دانشمندان از اسکیف ها برای دور زدن جزایر دور افتاده پناهگاه استفاده می کنند. عکس: با احترام از ایان شیو.

در خانه در حلقه آتش

یک جزیره هزار مایل جزایر بین تلاقی سرد اقیانوس آرام شمالی و دریای برینگ وجود دارد ، در حال اجرا است تا غرب از سرزمین اصلی آلاسکا که در نهایت به شرق دور در سواحل سیبری تبدیل می شود. بخشی از حلقه آتش ، حدود 80 آتشفشان بزرگ جزایر Aleutian را ایجاد می کنند ، خانه ای پویا برای حیات وحش و مردم Unangax که هزاران سال در اینجا زندگی می کنند.

تعداد مهرهای خز در سایر مناطق آلاسکا کاهش یافته است ، اما تعداد آنها در جزیره بوگوسلوف ، با وجود فعالیت های آتشفشانی اخیر ، در حال افزایش است. این جزیره که می بینیم فقط نوک آتشفشان گسترده زیر دریا است که توسط آبهای عمیق دریا غنی از مواد مغذی احاطه شده است. این سواحل پناهگاه مهرهای تولید مثل و توله های آنها است. عکسها: گروهی از مهرهای خزدار و نمای هوایی از یک جزیره عقیم و سیاه همراه با انتشار بخار از مرکز ، با مجوز از ایان شیو. Mill در صخره های شیب دار ، صخره ای و خط ساحلی ناهموار جزایر Aleutian لانه کنید. عکسها از چپ به راست: بنه قرمز صورت ، پفک منگوله دار ، مجوز از Ian Shive.

Science by Sea

هر تابستان ، گروه کوچکی از زیست شناسان بی باک سفری دریایی به به مناطق مطالعه دور از دسترس خود در داخل پناهگاه برسند. آنها با یک خدمه حرفه ای از دریانوردان به گوشه های دوردست و دوردست آلاسکا می روند و ماهیانه از خانه های اصلیشان مرخص می شوند.

در یک منطقه ساحلی و دریایی گسترده گسترش یافته است ، بیشتر پناهگاه حیات وحش ملی دریای آلاسکا فقط با قایق قابل دسترسی است. R /V Tiglax (TEKH-lah - Unungam Tunuu یا Aleut برای "عقاب") و خدمه آن برای پناهگاه به عنوان کشتی پشتیبانی و حمل و نقل خود کار می کنند. در یک فصل ، Tiglax ممکن است به جزایر جنوب شرقی آلاسکا ، انتهای غربی زنجیره Aleutian و دریای برینگ برود و به طور معمول 15 تا 20 هزار مایل دریایی را طی کند. عکس: با مجوز از ایان شیو. بحث در مورد مسیر با یک زیست شناس. تیمی از دریانوردان حرفه ای تحقیق و مدیریت پناهگاه R /V Tiglax را تسهیل می کنند ، یکی از معدود شناورهایی که در آبهای کوچک پناهگاه فعالیت می کند و تنها نوع در نوع خود در ماهی و حیات وحش ایالات متحده است.سرویس. هدف تعیین کننده پناهگاه انجام تحقیقات است و R /V Tiglax بستر مناسبی برای همکاری علمی در دریا است. عکس: با احترام از ایان شیو.

آیا می خواهید در هواپیما بودن چه احساسی داشته باشید؟ می توانید از طریق رایانه یا تلفن هوشمند خود گشت و گذار سه بعدی در Tiglax داشته باشید. از پل پرواز تا موتورخانه از طریق کشتی پیاده روی کنید. فیلم های کوتاه 360 را در طول راه مشاهده کنید و با خدمه ملاقات کنید!

چپ: نگاه کردن به نگاه کاپیتان به کمان تگلاکس. راست: اسکیف های پشت عرشه آماده برای آوردن خدمه به ساحل. این کشتی به 8 اردوگاه نظارت از راه دور مرغ دریایی برای بیرون بردن و برداشتن افراد و وسایل متمایل است و همچنین در طول تابستان به طور دوره ای بازدید می کند و اخبار و غذای تازه را به جزایر غیرمسکونی که کار در آنها انجام می شود ، می آورد. خدمه همچنین برای بازدید از روستا وقت می گذارند و تورهای آموزشی را برای مسافران تابستانی در جوامع دوردست برگزار می کنند. عکس ها: با مجوز از ایان شیو.

برای کاپیتان کشتی ، جان فاریس ، بیرون آوردن افراد جدید به Aleutians یک تجربه خاص است که کل خدمه Tiglax را تحت تأثیر قرار می دهد.

"همیشه بسیار شگفت انگیز است که برای اولین بار به کسی جزایر الئوت را نشان دهید. آنچه بیش از هر چیز بیشتر مردم را شگفت زده می کند ، انزوا یا دور بودن نیست ، هوا با همه باد شدید و دریاهای بزرگ نیست ... این مناظر شگفت انگیز زیبایی و خام ، یکی پس از دیگری است! این می تواند یک میلیون پرنده بالای سر یا یک آتشفشان فعال عظیم باشد ، می تواند مسافران شیر دریایی باشد که نهنگ های قاتل در حال گشت زنی در دریاها هستند ، یا آبشارهایی به طول صد فوت به دریا می ریزند. "

او بیشتر چه کاری انجام داد در طول سفر از اشتراک با شیو لذت می برید؟ "جزیره بوگوسولف. به ندرت می توانید کسی را قبل از رسیدن به مکانی به مکانی که روزها در آن هیپ زده اید برسانید و سپس آن مکان را تحویل بگیرید و تماشا کنید که این شخص فقط در هیبت است و هرگز از هیجان و شور و هیجان از گوش به گوش دیگر متوقف نمی شود که آنها آنجا هستند !! "

جزیره زندگی

آیا تابستان را در جزیره ای خالی از سکنه در یک چادر یا کابین فقط با چند نفر دیگر سپری خواهید کرد ، روزهای مه آلود و مه آلود آب و هوا و میلیون ها پرنده دریایی بسیار پر صدا این قطعاً برای همه مناسب نیست ، اما برای زیست شناسان پرندگان سارا یانگنر و دن راپ ، این بهترین زندگی است و آنها دوست داشتند تحقیقات خود را در مورد جزیره ایکتاک با یک فیلمبردار بازدید کننده به اشتراک بگذارند.

"Aiktak در شکل واقعی بود ایان و خدمه وارد شدند: مه و مه. دیدن اینکه چگونه آنها با خیس شدن مداوم همه چیز ، از جمله چرخ دنده دوربین خود سازگار هستند ، سرگرم کننده بود. " سارا به یاد آورد.

شما امیدوار بودید که خدمه چه چیزی را بگیرند؟ "ما واقعاً می خواستیم که آنها دنیای پنهان گونه های پرنده دریایی شبانه ما و روشهایی را که ما برای پایش آنها استفاده می کنیم ، به تصویر بکشند. ما توانستیم "گره گری" را نشان دهیم ، جایی که دستان خود را به سوراخ های مرغ دریایی می چسبانیم و سعی می کنیم چه چیزی را درون آن احساس کنیم. "

شهر پافین. پافین های تافت دار در سوراخ هایی تونل می شوند که به تپه های علفی باز می گردند عکس:با مجوز از ایان شیو.

مورد خاصی درباره روز فیلمبرداری وجود دارد؟ "پفک های تافتی Aiktak در طول تابستان همیشه حضور دارند ، اما بعضی روزها تعداد آنها حتی بیشتر می شود. ما مطمئن نبودیم که روزی که ایان و خدمه اش وارد شدند یکی از روزهای بزرگ پفک باشد یا خیر! اما همینطور بود!

مثل نمایش و گفتن بود. مدت زمان فیلمبرداری کارکنان محدود بود ، بنابراین ما سعی کردیم با استفاده از بیشترین قسمتهای مورد علاقه خود در ایکتک از جمله کلوچه های پفکی ، مورچه باستانی و کلنی های طوفان ، بیشترین استفاده را از آنها ببریم. "

آیا تابستان اینجا زندگی می کنید؟ این کابین راه دور از یک خدمه علمی کوچک در یک جزیره غیر مسکونی پشتیبانی می کند. عکس: با احترام از ایان شیو. فضای داخلی کابین اردوگاه صحرایی: برای زنده ماندن ماهها در یک جزیره دور افتاده چه چیزی را با خود خواهید برد؟ عکس: با مجوز از ایان شیو. ایان شیو با تجهیزات فیلمبرداری در میان علف های یک جزیره آلوتی با احترام از ایان شیو.

میراث جنگ فراموش شده

هنگامی که کشتی تحقیقاتی و خدمه از اردوگاه ها و جوامع دور افتاده در طول زنجیره بازدید می کنند ، آنها همچنین از بناهای یادبود به یک تاریخ درگیری معروف می پیوندند. به عنوان "جنگ فراموش شده".

برای مدیر پناهگاه استیو دلاهنتی ، این یک داستان قدرتمند برای به اشتراک گذاشتن است: "این جزایر تنها از نظر زیست محیطی با ما ارتباط ندارند. آنها به قلب ما ، تاریخ ما متصل هستند. در اینجا نبردها صورت می گرفت. مردم مردند. بازماندگان برای همیشه با تجربیات خود مشخص شدند. "

بازماندگان جنگ جهانی دوم: a ماسک گاز و لوله ای که نیمه در چمنهای آلوت دفن شده است. عکس: با مجوز از ایان شیو.

در طول جنگ جهانی دوم ، مجمع الجزایر شاهد حمله نیروهای ژاپنی ، اشغال دو جزیره بود. جابجایی گسترده و زندانی شدن غیرنظامیان Unangan ؛ یک جنگ هوایی 15 ماهه ؛ و یکی از مرگبارترین نبردها در تئاتر اقیانوس آرام است. این پناهگاه اکنون چندین سایت تشکیل دهنده بنای یادبود ملی جزایر Aleutian WWII را مدیریت می کند. "نشانه های جنگ ، مانند هیچ جای دیگر جهان ، امروز باقی مانده است: پناهگاه ها و غارها ، هواپیماها و زیردریایی ها ، بقایای هیجان انگیز نه در یک موزه ، بلکه درست در اینجا در این جزایر ، جایی که یک بار گلوله ها پرواز می کردند."

< img src = "https://cdn-images-1.medium.com/max/426/1*pTLoK7eQaNBmnl4XQ3W4kg.jpeg"> بمب افکن 24-D AB ، نوعی هواپیمای جنگنده که در جنگ جهانی دوم نقش بسزایی داشت. این سانحه هوایی در جزیره آتکا در منطقه آلئوت به زمین نشست و هم اکنون بخشی از بنای یادبود ملی جزایر Aleutian WWII است که توسط پناهگاه دریایی آلاسکا اداره می شود. عکس: با مجوز از ایان شیو.

جنگ جهانی دوم برای همیشه آلوت ها ، مردم Unangax و زندگی کسانی را که در آنجا نبرد می کردند تغییر داد و زخم ها و داستان هایی را در سراسر پناهگاهی که امروز پراکنده است پشت سر گذاشت. < /p>

میلیون ها پرنده دریایی: پنجره بزرگی در تغییر دریا

پرندگان دریایی بیشتر عمر خود را در دریا می گذرانند و فقط در قسمت کوچکی از سال خود به پناهگاه می آیند. شیو در هنگام بازدید از برخی از سایت های نظارت بر پرندگان دریایی پناهگاه ، این منظره را شکار کرد: ابرهای تاریک دکل های چرخشی ، کلنی های صخره ای مورها ، پفک های تافت دار و شاخدار و بنه های چشم قرمز قرمز چشمگیر.

عکسها: ابر قایقهای چرخشی بر فراز اقیانوس باز (چپ) پرواز می کنند. بنه های قرمز صورت در لانه خود مشرف بهساحل سنگی (راست) با احترام از ایان شیو.

بنابراین میلیونها پرنده دریایی پناهگاه چه چیزی می توانند در مورد دنیای ما به ما بگویند؟ به نظر می رسد ، خیلی زیاد است. همه ما به یک آب اقیانوس وابسته هستیم و پرندگان دریایی یکی از بهترین پنجره ها برای سلامت اقیانوس ها و حیات وحش است که در آنها زندگی می کنند.

دکل های تاج دار در اعماق اقیانوس شیرجه می خورند و پلانکتون هایی می خورند که در آبهای غنی از مواد مغذی تغذیه شده با آتشفشان رشد می کنند. پرندگان در جزایر لانه می کنند ، به طور معمول در شکاف و شکاف سنگهای واژگون شده. کلنی های اینجا بزرگترین کلنی ها هستند که تعداد آنها به میلیون ها نفر می رسد. عکس: با احترام از Ian Shive.

پرندگان دریایی شکارچیان اصلی هستند ، از ماهی و پلانکتون تغذیه می کنند و استراتژی های غذایی آنها شامل انواع مکان های برداشت: غواصی عمیق ، جستجوی مواد غذایی روی سطح ، تغذیه نزدیک ساحل یا غذای دور است دور در دریا با تغییر شرایط آب و هوایی ، می توانیم آنها را مورد بررسی قرار دهیم تا سرنخ هایی راجع به دنیای زیر آب خود جمع آوری کنیم که در غیر این صورت ممکن است پنهان بمانند.

اطلاعات بیشتر را ببینید:

برای یک بازدید مجازی از Alaska Maritime National اینجا را شروع کنید پناهگاه حیات وحش. پیوندهای تورهای سه بعدی ، داستان ها ، عکس ها ، منابع آموزشی و موارد دیگر.

آیا می توانم بازدید کنم؟

بله ، اگرچه بیشتر پناهگاه ها حتی با استانداردهای آلاسکا بسیار دور است. برنامه ریزی برای سفر به یکی از نقاط قابل دسترسی برای مشاهده حیوانات وحشی ، یک لیست سطل است ، به ویژه برای علاقه مندان به پرندگان.

چگونه می توانم نمایش را تماشا کنم؟

آخرین نمایش ناشناخته 18 مارس ، 2021 در Discovery + ، یک بستر اشتراک جریان برای کانال Discovery.

تماشا کنید: یک لیست پخش از 24 کلیپ ویدیویی کوتاه

پناهگاه دریایی آلاسکا دقیقاً کجاست؟

< p> سوال عالی! این پناهگاه هزاران جزیره ، جزیره و صخره های صخره ای گسترده در وسعت ساحلی آلاسکا را کنترل می کند - از جنگل های بارانی جنوب شرقی آلاسکا تا جزایر ساحل Kodiak و شبه جزیره آلاسکا ، از طریق جزایر Aleutian و از شمال تا Pribilofs و در آبهای یخ زده دریای چوکچی. اگر این پناهگاه را با نقشه قاره ایالات متحده مقایسه کنید ، از جورجیا تا تگزاس تا کالیفرنیا و تا مینه سوتا شامل پنج اکوسیستم دریایی متفاوت است.

عکس: گلهای وحشی در یک جزیره Aleutian. با احترام از ایان شیو.

دیگر فکر کردن در مورد بهبودی را متوقف کنید و شناسایی مهارت های جدید را شروع کنید

دیگر فکر کردن در مورد بهبودی را متوقف کنید و شناسایی مهارت های جدید را شروع کنید

Innotribe 2019: London < /img>

آینده پول

پول چیست؟ آیا پول یک سکه یا ارز است که در جیب خود دارید؟ آیا موجودی حساب جاری شماست؟ آیا پول می تواند ارزش سهام ، سهام یا اوراق قرضه شما باشد؟ یا اطلاعات پول است و اطلاعات بیش از حافظه است؟ در مورد M1 ، M2 ، M3 و M0 چطور؟ هیچ تعریف ساده ای وجود ندارد ، اما پول دارای ویژگی ها و آینده است.

تفکر در مورد آینده پول دو بینش مهم را ارائه می دهد.

1 اگر آینده پول سریعتر ، سریعتر و تمرکز کمتر روی کارایی و اثربخشی در مدیر اداری ، عملیات و مهندسی /فناوری است. در حال حاضر هزاران استارت آپ و پروژه داخلی به این بینش متمرکز شده اند. تمرکز قابل توجه و پشتیبانی VC می گوید این آینده پول است.

2 هرچه پول دیجیتال می شود ، از نظر مفهومی این بیش از نسخه بیت اتم ها است ، ویژگی های جدیدی از پول را معرفی می کند. پول سنتی دارای ویژگی ها /ویژگی های شناخته شده ای است که به خوبی مستند شده است (قابلیت انعطاف پذیری: دوام: قابل تقسیم بودن: قابلیت جابجایی: قابلیت شناسایی: کمیابی) اما دیجیتال باید تمام ویژگی های موجود را داشته باشد و سه ویژگی جدید را معرفی می کند که عبارتند از: -

مسئولیت پذیری و مسئولیت پذیری زیرا نمی توانید از مسیر داده /اگزوز /رد پا /سایه پنهان شوید. پول را می توان در زمان واقعی ردیابی کرد. انسانیت بیشتر به دلیل قابلیت ردیابی ، ما باید مردم را دوباره در معادله قرار دهیم و هزینه های انسانی را صرف کنیم. من می توانم پول را برنامه ریزی کنم. کسی را می بینم که به مقداری پول احتیاج دارد ، می توانم به او مقداری پول بدهم اما فقط می خواهم که آنها آن را برای غذا خرج کنند. که اکنون پول فقط می تواند صرف غذا شود

چه کسی چنین فکری می کند؟

لری فینک ، بنیانگذار و مدیر اجرایی BlackRock هر ساله نامه ای به سهامداران و شرکت های سرمایه گذار می نویسد و سه گذشته ، 2017 ، 18 و 19 ، چگونگی تغییر جهان تجارت را برجسته می کند. در سال 2017 ، اولین پیام بزرگ به بازار اساساً گفت که اگر هیئت مدیره ای به BlackRock آمد و از او خواست تا با سرمایه گذاری از تجارت پشتیبانی کند ، اما طرحی را ارائه داد که رشد اساسی 3-7٪ را به عنوان یک رشد خطی نسبت به 10 سال آینده ، فینک از این کار پشتیبانی نمی کند. استدلالی که وی برای این کار بیان کرد این است که همه 20 سال گذشته این را ارائه داده اند و همه در انجام آن کوتاهی کرده اند. این پیام با دومین پیام بزرگ برای تجارت در نامه کریسمس 2018 دنبال شد ، جایی که فینک نوشت که سازمان ها باید به او و تیم هایش نشان دهند که هدفشان از وجود این هدف چیست. "هدف" بازگشت به سخنان قدرتمندترین افراد جهان است که سرمایه داری می کنند ، این بزرگ است ". نامه سال 2019 این بود که برنامه و هدف در گزارش ESG برای پایداری محیط زیست گرد هم می آیند و ما گزارش ، اندازه گیری و نظارت می کنیم.

مدل جدید ما باید از ویژگی های قدیمی و جدید برخوردار باشد.

تمرکز Finks بر روی مشاهده سریعتر و سریعتر جهان (کارایی بیشتر) نیست بلکه ویژگیهای جدید است. ESG (ویژگی های جدید گزارش) با داشتن فناوری ارائه ، بسیار واقعی می شودآی تی. فقط BlackRock به این روش فکر نمی کند. میزگرد کسب و کار ، یک شرکت غیرانتفاعی مستقر در ایالات متحده که اعضای آن منحصراً مدیر عامل شرکت هستند ، سالانه یک به یک با همه اعضای خود مصاحبه می کند. از سال 1978 ، این گروه گفته است که دلیل فعالیت فعلی آنها ارائه ارزش سهامداران یا همان تفکر اقتصاددان میلتون فریدمن است. در آگوست 2019 این مانترا به موقعیتی تغییر یافت که هدف از تجارت ایجاد یک اکوسیستم پایدار بود. همانند Fink ، این یک تغییر فاحش در تفکر تجاری است و جهتی را نشان می دهد که سازمانها باید در آن حرکت کنند. در شرایط بحران فعلی ما و تغییر جهانی در مدل اقتصادی رشد ، می توان پایداری متفاوت و متعادل تری را مشاهده کرد. مدل ظهور خواهد کرد.

برد اسمیت ، رئیس جمهور و مدیر ارشد حقوقی مایکروسافت ، اخیراً "ابزارها و سلاح ها" را منتشر کرد. بینش او در این کتاب اهمیت تفکر در مورد هدف را برجسته می کند - اگر چاقو بردارید ، می توانید با آن غذا بخورید اما می توانید کسی را نیز با آن بکشید. اگر می توانید قلم بردارید ، می توانید بهترین قطعات موسیقی و هنر را بنویسید و خلق کنید ، اما می توانید با آن کسی را نیز خنجر بزنید. از نظر نرم افزاری ، شرکت ها می توانند ابزار یا سلاح بسازند - اما چگونه یک شرکت اطمینان می دهد که آنچه می سازد ابزاری است؟ این کتاب نحوه دستیابی به اصول و حاکمیت را به صورت مکتوب در سازمان بیان می کند. این فقط Fink و مدیر عامل اصلی نیست ، بلکه همه کسانی هستند که در سازمان و سیستم زیست محیطی مایکروسافت حضور دارند.

بن هوروویتز ، بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz ، نوشت: "آنچه شما انجام می دهید شما کی هستید. " این کتاب به فرهنگ و فرهنگ سازی صحیح در سازمان می پردازد. فرهنگ ، همراه با هدف ، چیزی بود که از مد افتاد وقتی که امور مالی شروع به دیکته می کند که همه چیز باید سریعتر ، سریعتر ، ارزان تر باشد.

این در حال آمدن است اما ما آماده نیستیم

نکته این است که وقتی شما مدیر اجرایی BlackRock ، رئیس مایکروسافت و یک سرمایه گذار خطرناک بسیار موفق هستید ، همه بر اهمیت هدف ، فرهنگ و گزارش /حاکمیت جدید تأکید می کنند ، ما می توانیم شاهد فشار بر تغییر هستیم. با استفاده از مدل فعلی اما با ویژگی های جدید.

آیا ما آماده هستیم یا حتی در حال آماده سازی هستیم؟

مهارت های مورد نیاز برای دسترسی به این ویژگی های جدید داده و دیجیتال چیست؟

رهبران و سران صنعت کاملاً داده های مالی و تجزیه و تحلیل آن را درک می کنند ، اما داده های مالی 3٪ از داده های شرکت را نشان می دهد. به طور جدی 3٪ داده ها بیش از 90٪ تصمیمات را اطلاع می دهند. همانطور که 97٪ داده ها آنلاین می شوند ، ما می توانیم تصمیمات بهتری بگیریم اما باید "داده ها" را نیز درک کنیم. با گذشت زمان وابستگی ما به 3٪ از داده ها برای تصمیم گیری ها ممکن است منجر به تصمیمات فزاینده ساده لوحی شود. نگرانی این است که شرکت ها با آن روبرو هستند این است که بسیاری از افراد در مدیریت ارشد و در سمت های هیئت مدیره مجبور به درک داده ها نبوده و فاقد مجموعه مهارت های مهم دیجیتالی هستند. این همه چیز جدید است و درمورد پذیرش این است که هیچ تیمی در واقع حق نداردتوازن مهارت ها و تجربه در حال حاضر.

چگونه بهتر آماده می شویم؟

تخصیص منابع در هیئت مدیره برای ایجاد یک جلسه هیئت مدیره در سال جاری فقط 100٪ داده ، با این کار ما می تواند مهارت های ما را مطرح کند و در جهت تصمیم گیری بهتر کار کند. از این رویداد برای شناسایی خلأهای مهارتی پشت میز استفاده کنید و سپس به دنبال ایجاد مهارت های از دست رفته باشید.

FISHLIMERICK

FISHLIMERICK

ماهی

سرانجام تصمیم گرفت از شنا لذت ببرید

عکس گابور Szűts در Unsplash زمانی ماهی در دریا زندگی می کرد. آرزو داشت مثل پرنده ای در آسمان پرواز کند. < /pq> هر روز بهترین تلاش خود را انجام داد بدون اینکه به خودش استراحتی بدهد. یک روز یک واقعیت مانند رعد به آن ضربه زد: "من بهتر است دریا را شنا و کشف کنم قبل از اینکه به عنوان ماهی ماهی در بشقاب کسی قرار بگیرم. " قهرمانان بزرگ کاری را انجام می دهند خودسازی چیزی نیست که در سایت Bemedium.com شکسته شود بازی بزرگ بهره وری یادداشت کوتاه درباره بهره وری سمی و coachingmedium.com The Great Honest Dater او برای twistmedium.com آماده نبود صداقت با آزمایش بزرگ مارشمالو - یک پیچ و تاب آزمایش نهایی برای فهمیدن کسانی که به طور طبیعی حرص می خورند و مستعد کور شدن obediencemedium.com

ماهی و سبزیجات مستقیماً از باغ شما - Geco-Garden's Aquaponic

ماهی و سبزیجات مستقیماً از باغ شما - Geco-Garden's Aquaponic

«بازیافت منابع شهری در کودها از فن آوری مدرن به روش معنی دار استفاده کنید مشتری را به تولید کننده تبدیل کنید مردم را از اصل غذای خود آگاه کنید. به جامعه کمک کنید تا به یک اقتصاد زیستی پایدار برسد »

این چشم انداز باستین وینکلر است ، دانشجوی دکترا و بنیانگذار Geco-Gardens ، شرکتی که باغ شهری را به ساکنان شهر پیشنهاد می دهد.

باستین از مزایای کشاورزی شهری می داند و با تحقیق و سفر خود ، انواع مختلف آن را آموخت. سیستم هایی که در سراسر کره زمین ساخته شده اند.

باستیان به عنوان یک متخصص در این زمینه از باغ های سنتی تقسیم شده در یک محله گرفته تا مزرعه آسمان خراش های پیشرفته با تکنولوژی بالا و باغ های پشت بام در فضای باز ساخته شد.

او با ایده ایجاد یک اکوسیستم بسته کوچک مبتنی بر فناوری آکواپونیک روبرو شد. Aquaponic راهی برای باغبانی و پرورش ماهی همزمان است.

وی روند کار را با جزئیات درباره ما توضیح داد:

«در سیستم ما ، تیلاپیا را پرورش می دهیم. این ماهی رایج ترین ماهی آکواپونیک است زیرا کنترل و حمل و نقل آن آسان است. تیلاپیا در آبی که پس از آن آبیاری و کوددهی گیاهان انجام می شود ، پوست می کند. گیاه آب را فیلتر می کند و از ریز مغذی آن استفاده می کند. سپس آب تمیز دوباره به ماهی ها برمی گردد. یک پمپ که توسط یک صفحه خورشیدی تأمین می شود ، جریان مداوم آب را تضمین می کند. " اما باستین و تیمش چیز جدیدی اضافه کردند.

«بین تیلاپیا و گیاهان ، یک جعبه کمپوست کرم خاکی وجود دارد. این کرم های خاکی کمپوست بسیار گرسنه هستند و می توانند حدود 1.5 کیلوگرم از ضایعات ظرف هفتگی شما را بخورند. شیرابه کرم خاکی ، که چای کرم نیز نامیده می شود ، سپس در آب می افتد و گیاهان را بارور می کند. "

این سیستم بسته شده و چرخه مواد مغذی طبیعی را تقلید می کند. زباله های ظرف شما مستقیماً به عنوان کود استفاده می شود. این سیستم خودمختار است و نیازی نیست که به آن اهمیت زیادی دهید.

«به تیلاپیا غذا دهید ، گاهی یکی از آنها را بخورید ، سالادها و سبزیجات خود را برداشت کنید و سالی یک بار کمپوست بگیرید. » زیبا و عملی برای باغداران تنبل © Geco-Gardens

Geco-Gardens در ماه اکتبر گذشته به طور سراسری سرمایه گذاری شد و اکنون قصد دارد یک کشاورزی شهری پایدار و سکسی را به کل جهان ارائه دهد. بنابراین اگر می خواهید به آنها کمک کنید وب سایت خود را بررسی کنند.