تحقیقات نشان می دهد که 5 برابر علوم کامپیوتر در مدارس در برنامه Code.org شرکت می کنند

تحقیقات نشان می دهد که 5 برابر علوم کامپیوتر در مدارس در برنامه Code.org شرکت می کنند

توجه: از سپتامبر 2020 ، این پست حاوی زبان یا گرافیک قدیمی "ارجاع" به "اقلیت های کم نماینده" است. برای مشاهده خط مشی فعلی ما در مورد نژاد ، قومیت و جنسیت ، این مقاله پشتیبانی را ببینید.

از زمان راه اندازی Code.org ، از ما سال شده است: "آیا مدارس دولتی ما واقعاً علوم کامپیوتر را آموزش می دهند؟" ما یک برنامه ملی را برای آماده سازی دهها هزار معلم برای افزودن علوم رایانه به برنامه درسی مدرسه آغاز کرده بودیم - موضوعی که اکثر آنها هرگز خودشان یاد نگرفته بودند! از آن زمان ، ما 80000 معلم داشتیم که در کارگاه های ما شرکت می کردند و برای نشان دادن موفقیت خود ، تعداد قابل توجهی از دانش آموزان را در کلاس های درس خود و تعدادی را که در آزمون علوم کامپیوتر AP شرکت کرده یا قبول شده اند ، به اشتراک می گذاریم.

امروز ، ما مشتاق هستیم که شواهد قوی تری را از یک مطالعه تحقیقاتی رسمی ، که توسط West Coast Analytics انجام شده ، و تأثیر برنامه یادگیری حرفه ای Code.org برای اصول CS را اندازه گیری می کنیم ، به اشتراک بگذاریم.

مدارس در کد. برنامه org افزایش 5 برابری مشارکت و موفقیت دانش آموزان در CS

در مقایسه با مدارس مشابه ، مشارکت یک مدرسه در برنامه Code.org باعث افزایش پنج برابری تعداد دانش آموزانی می شود که در آزمون اصول علوم کامپیوتر AP شرکت می کنند و نمرات واجد شرایط را کسب می کنند.

دستاوردهای بزرگتر برای زنان جوان و اقلیت های کم نماینده

در میان زنان جوان و اقلیت های کم نماینده ، نتایج حتی جذاب تر است ناراحت کننده مشارکت یک مدرسه در برنامه Code.org باعث افزایش ده برابری تعداد دانش آموزان سیاهپوست شرکت کننده در آزمون AP و افزایش تقریباً 7 برابر در تعداد دانش آموزان سیاهپوست که نمرات واجد شرایط را در مقایسه با مدارس مشابه کسب کرده اند ، می کند. < /p>

ما از نمایندگی متوازن زنان جوان و اقلیت های کم نماینده در علوم کامپیوتر فاصله زیادی داریم و این نتایج فوق العاده امیدوار کننده است. سال گذشته نشان دادیم که تنوع نژادی دانش آموزان در کلاس های درس Code.org تقریباً نشان دهنده جمعیت مدرسه آنها است. اگر هر مدرسه ای در ایالات متحده نتایج مشابهی داشت ، در این زمینه شاهد حقوق ویژه ای بودیم.

آماده سازی دانش آموزان برای آینده

سابقه دبیرستان در علوم کامپیوتر برای در هر شغلی صرف نظر از اینکه آیا یک دانشجو می خواهد وکیل ، پزشک ، کشاورز یا دانشمند کامپیوتر شود. از دانش آموزان کلاس های درس ما ، 78 درصد علاقه مند به مطالعه بیشتر علوم کامپیوتر هستند. فارغ از این که تحصیلات خود را ادامه دهند یا خیر ، مواجهه اولیه آنها با علوم رایانه آنها را برای قرن 21 آماده می کند.

و اگرچه هر دانش آموزی در آزمون AP موفق نبوده است ، اما تحقیقات نشان می دهد دانشجویانی که در دوره ها و امتحانات AP شرکت می کنند احتمال بیشتری برای شرکت در کالج ، کسب نمرات بهتر و فارغ التحصیلی از دانشگاه در زمان مقرر وجود دارد. صرف نظر از اینکه آیا در امتحان قبول می شوند یا خیر. برنامه یادگیری حرفه ای Code.org ، در مقابل مجموعه ای از مدارس مقایسه ای که توسط هیئت کالج ارائه شده و از نظر موقعیت ، اندازه و ترکیب جمعیتی مطابقت دارد. می توانید مطالعه کامل را اینجا بخوانید.

برنامه آموزش حرفه ای Code.org

برنامه آموزشی حرفه ای Code.org با رویکردی جامع برای رسیدگی به مسائل تنوع و برابری طراحی شده است.مدارس و معلمان را آماده می کند تا علوم رایانه را به برنامه درسی مدارس اضافه کنند و مشارکت را به ویژه در میان زنان جوان و اقلیت های کم نماینده افزایش دهند. Code.org از استراتژی های متنوعی برای بهبود تنوع استفاده می کند و ما بر مدارسی در محله های کم درآمد تمرکز می کنیم که در آن دانش آموزان از لحاظ علمی به علوم رایانه دسترسی نداشته اند. استراتژی و رویکرد Code.org در مقیاس بزرگتری ایجاد می کند. این دانش آموزان برای موفقیت در نظر گرفته شده اند ، و ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم آنها چه کار می کنند.

بیکر فرانکه ، مدیر تحقیق و ارزیابی Code.org

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد